מגזין לייף סטייל

כמה זמן לוקח לרדת במשקל

ירידה במשקל יכולה להיות תהליך מתסכל. לוקח הרבה זמן לרדת רק 20 קילו. מאמר זה ידון כיצד לרדת במשקל ואת סוגי דיאטות. תלמד גם על תפקיד הספורט בתהליך הירידה במשקל. בסופו של דבר, המטרה היא לרדת במשקל ולשמור עליו, אבל זה יכול להיות קשה לאבד את כמות המשקל הרצויה במהירות.

כמה זמן לוקח לרדת במשקל באמת איך זה עובד?

כדי לאבד 20 פאונד, אתה צריך לשרוף יותר קלוריות ממה שאתה צורך כל יום. לירידה בריאה במשקל, האדם הממוצע צריך לשרוף כ -3,500 קלוריות ליום. זה אומר שאתה צריך לשרוף על 1.5 ליברות (675 גרם) של שומן כל יום כדי לאבד 20 פאונד (9 ק"ג). אם אתה מנסה לרדת 20 קילו בשבועיים, אתה צריך לשרוף 5,000 קלוריות ביום.

עבור הגבר הממוצע בן 20 עם אורח חיים בלתי פעיל, זה ייקח בערך חודש כדי לאבד 20 פאונד. אבל מספר זה קשה יותר עבור נשים קטנות יותר, אשר נוטים לצרוך פחות מ 2,500 קלוריות ליום. ללא קשר לגיל ולמשקל שלך, אתה צריך לדעת כי לאבד 20 ק"ג בחודש היא משימה מרתיעה.

לאחר שירדתם 20 קילו, עליכם להגדיל בהדרגה את צריכת הקלוריות שלכם לרמות תחזוקה. תחזוקה פירושה לאכול בערך את אותו מספר קלוריות בכל יום כמו לשריפה. חשוב לשמור על צריכת קלוריות בריאה לאחר ירידה של 20 ק"ג, כדי שתוכלו לשמור על המשקל. ככלל, אתה צריך לשאוף להוריד קילו עד שניים בשבוע ולשמור על רמה זו לפחות חודש. אם אינך יכול לעשות זאת, עליך להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לקבלת ייעוץ.

לאבד 20 קילו בחודש אחד זה לא בלתי אפשרי אבל זה לא מומלץ. ירידה במשקל מהר מדי עלולה לגרום להשפעות שליליות רבות על בריאותך. זה מאט את חילוף החומרים שלך, מגביר את התשוקה, ויכול להוביל לחסרים תזונתיים.

סוגי דיאטות

ישנם מספר סוגים של דיאטות לירידה במשקל. הדיאטות צריכות להיות בנות קיימא ולתת לך מספיק זמן לרדת במשקל. אתה צריך להימנע מלנסות לאבד עשרים קילו בחודש, כמו זה ישאיר אותך מרגיש מרוקן ומותש. תוכנית דיאטה טובה תעזור לך לרדת במשקל לאט תוך שמירה על מסת השריר שלך.

דיאטות לירידה במשקל צריכות לשרוף יותר קלוריות ממה שאתה לוקח. זה יכול להיעשות על ידי ביצוע שינויים בהרגלי האכילה שלך והגברת הפעילות הגופנית שלך. לאבד 20 ק"ג אולי נראה מרתיע, אבל זה לגמרי אפשרי אם אתה בצע תוכנית דיאטה הגיונית ושגרת פעילות גופנית. גם אם זה לוקח זמן, אפשר לרדת כמה קילוגרמים בשבוע.

אם אתה סובל מעודף משקל או מהשמנת יתר, תהליך הירידה במשקל יהיה מהיר יותר. לעומת זאת, למבוגרים רזים יותר ייקח זמן רב יותר לראות תוצאות. אם אתם רוצים תוצאות במהירות, תזונה דלת פחמימות עשויה להיות בחירה טובה. שיטת דיאטה זו תגרום לך לאבד כמה קילוגרמים של משקל מים בימים הראשונים, ואחריו ירידה נוספת במשקל במהלך השבועות הקרובים.

הסוג הטוב ביותר של דיאטה לירידה במשקל הוא אחד המאפשר לך לאבד לפחות שני קילוגרמים בשבוע. על ידי ירידה במשקל בהדרגה, יהיה לך סיכוי גבוה יותר לשמור על זה. באופן כללי, אתה צריך לשאוף לרדת כ 2.5 ק"ג בשבוע, אבל אם אתה סובל מעודף משקל, אתה יכול לשאוף יותר.

האם ספורט עוזר לרדת במשקל?

אנשים העוסקים בספורט מפעילים יותר אנרגיה ממה שהם צורכים, מה שמביא לחילוף חומרים מואץ ולשריפת שומנים. מחקרים מראים כי ההוצאה האנרגטית יכולה לגדול ב-20 עד 50 אחוזים במהלך פעילות גופנית. שעה אחת של פעילות גופנית שורפת בין 200 ל -1000 קלוריות. משמעות הדבר היא כי אדם העוסק בספורט יכול לשרוף בין אחד לשני קילוגרם של שומן בשבוע. בנוסף, אם אדם עוסק באימון אירובי, הם יכולים לצפות לשרוף בין חמישה לעשרה קילוגרמים של שומן בתוך כמה שבועות.

דרך טובה להעלות את הדופק ולשרוף קלוריות היא להשתתף בספורט עתיר אנרגיה, כמו התעמלות. פעילות זו דורשת רמות גבוהות של קואורדינציה, גמישות וזריזות. הוא גם מקדם טונוס שרירים ומסה, תוך שמירה על צורת גוף בריאה. בסופו של דבר, זה עוזר לאנשים לרדת במשקל כי זה יכול לשפר את בריאותם ולעזור להילחם בבעיות הקשורות להשמנת יתר. בנוסף לשיפור הבריאות שלך, השתתפות בספורט כמו התעמלות תשפר את הכושר הכללי שלך ותגביר את רמות המוטיבציה שלך.

צורה נוספת של פעילות גופנית שיכולה לעזור לאנשים לרדת במשקל היא ספרינטים. תרגיל זה בונה שרירים רזים ומעלה את רמות החמצן בדם, מה שמסייע בניקוי הגוף מרעלים. תכולת החמצן המוגברת בדם מסייעת גם לשיפור קצב הלב וקצב חילוף החומרים. ספרינט גם מעלה את טמפרטורת הגוף, מה שעוזר לשרוף שומן.

מה היה לנו עד עכשיו?