מגזין לייף סטייל

בלוג טיולים בסטייל שלוקח למקומות הכי מעוצבים בעולם

בלוג טיולים בסטייל שלוקח למקומות הכי מעוצבים בעולם

מחפשת בלוג טיולים בסטייל שמשלב בין טיולים לבין העולם האסתטיקה, העיצוב והסטייל? כדאי שתכירי את בלוגרית הטיולים שממש לא במקרה היא גם מעצבת פנים – יפעת אנג'ל בעלת הבלוג Designlife.
בלוג טיולים בסטייל

הסיפור האישי של בלוגרית הטיולים יפעת אנג'ל

יפעת אנג'ל תמיד התחברה לעולם האסתטיקה. בעקבות העבודה של אביה היא חיה בחו"ל ועברה בילדותה 16 בתים. עוד מילדות הייתה בה אהבה לטיולים וחקר הסביבה. בבגרותה, היא ניהלה עסק של שיווק מוצרי מוזיאונים. אלא שלקראת המעבר לבית חדש איבדה אנג'ל את כל רכושה שאוחסן לקראת המעבר כולל מוצרים ששימשו לעסק שלה בשריפה מצערת והיא עברה לבית חדש ללא רהיטים. ללא ציוד וללא המוצרים שנמכרו במסגרת העסק. עבודה של עשור נמחתה ברגע. אנג'ל החליטה להפוך את הלימון ללימונדה מעוצבת ומתוקה ועשתה הסבה מקצועית לטובת חלום ישן – לימודי עיצוב פנים. וכך בשנת 2008 כשהיא בת 39 היא יצאה לדרך חדשה והתחילה את לימודי עיצוב פנים בבית ספר של ברברה ברזין ורקפת שוהם. ב-2011 היא פרסמה את הספר 'סודות עיצוב הפנים למבולבלים' ובשנת 2017 הייתה ממייסדי עמותת 'איגוד מעצבי הפנים של ישראל'. ב-2019 היא החליטה לשלב את אהבה לעיצוב ואסתטיקה ביחד עם אהבה נוספת – טיולים ופתחה את בלוג הטיולים Designlife.

לחבר בין אסתטיקה לטיולים

הבלוג Designlife הוא סוכריה מתוקה ומעוצבת עבור חובבי וחובבות הטיולים בסטייל. בין אם מדובר בטיול משפחתי, זוגי, חברי או לבד, כאן תמצאו מגוון המלצות, טיפים ויעדים פוטוגניים עם מלונות בוטיק, מסעדות מעוצבות, נופים מרהיבים וסיורים מעניינים. בבלוג Designlife תוכלו למצוא סיורי בתים מעוצבים, חנויות עיצוב, שווקים והכל מניסיונה האישי והחוויה של יפעת אנג'ל תוך הקפדה על גילוי נאות שכל ההמלצות הן המלצות "נקיות" מתוכן שיווקי, עמלות ושאר ירקות שכאלה.

השאלונים שיתאימו לך את הטיול

יש הרבה מאוד סגנונות טיולים לחו"ל: טיולי טבע, ספורט אתגרי, טיולים אורבניים, סיורי תרבות, סיורי אוכל, סיורי אדריכלות, סיורי אופנה, ועוד… גם בתוך סגנונות הטיול לכל אחת ואחד מאיתנו יש את הקצב שלו: יש מי שאוהבים לטייל בנחת בעיר בלי תכנית מוגדרת, ולחזור למלון לשנ"צ, ויש מי שירצו לצאת בבוקר עם מפה ויעדים מסודרים בלו"ז ולחזור עייפים ומרוצים בלילה למלון. לכן אחד החלקים המעניינים שבלוגרית תיירות יכולה לעזור פה הוא השאלונים. השאלון מורכב משמונה שאלות שעוזרות לדייק את היעד ואופי הטיול. בסופם יש להכניס את פרטי המייל ומתקבלת המלצה לסגנון הטיול שמלאה בכל טוב ומותאמת לסוג הטיול ואופי המטייל או המטיילת.

לא רק חו"ל

קטגוריה מעניינת באתר היא קטגוריית "טיולי שישי ושנ"צ", קטגוריה שנולדה בתקופת הקורונה כשהשמיים היו סגורים אבל הלב רצה לצאת כמה שיותר החוצה. כאן תמצאו המלצות על פינות חמד פחות מוכרות ברחבי הארץ, כאלה המתאימות לטיול קצר. בין היתר תוכלו למצוא כאן המלצה על טיול ב"יער פאולינה", כולל הסבר מרתק על מקור העץ והפריחה היפה שלו וכמובן תמונות משגעות. טיולים מוצעים נוספים בקטגוריה הזו הם ל"ארץ המנזרים" כולל הסבר מפורט על אופן הכניסה לאתר הלא מתוייר הזה וטיול לאגם המלאכותי המשגע 'מאגר בית זית' בהרי ירושלים.

מלונות בוטיק ותערוכות ברחבי העולם

חובבי וחובבות מלונות הבוטיק ייהנו מקטגוריית "מלונות בוטיק" הכוללת המלצות על מלונות בוטיק שאנג'ל אהבה באופן אישי. תוכלו למצוא שם המלצות על מלונות באיטליה, אנגליה, הולנד, הונגריה, פולין, צרפת, שוודיה, שוויץ, יוון וכמובן ישראל. בכל המלצה כזו מסבירה יפעת מה היא אהבה כל כך במלון. מה המיקום שלו, איזה דברים מעניינים תוכלו למצוא באזור במרחק הליכה והכל בליווי תמונות משגעות.

עכשיו כל מה שנשאר זה להחליט על היעד הבא, ולחכות בהתרגשות…

מה היה לנו עד עכשיו?