מגזין לייף סטייל

מקומות מומלצים בקפריסין

מקומות נבחרים בקפריסין הם אותם מלונות, מסעדות ומקומות אחרים שהומלצו לך על ידי אחרים. הם לא בהכרח הטובים ביותר בארץ, אבל הם אפשרויות טובות לשקול.

מלונות מומלצים ב קפריסין

בין אם אתם נוסעים בתקציב נמוך או לחופשה ראוותנית, בקפריסין יש מלונות שיתאימו לכל הטעמים. מבתי הארחה בוטיקיים בניהול משפחתי ועד אתרי נופש יוקרתיים, תוכלו למצוא מגוון של מקומות לינה שיתאימו לתוכניות הנסיעה שלכם. תוכלו גם לחקור את הפארקים הלאומיים הרבים של האי, המציעים טיולי הליכה ותצפיות על חיות בר.

קפריסין היא יעד אידיאלי לחופשה משפחתית. הוא מציע אטרקציות תרבותיות, ספורט מים, צלילה ופעילויות רבות נוספות. הוא מציע גם מגוון גדול של מלונות, כולל אתרי נופש הכל כלול. מלונות אלה מושלמים לחופשת קיץ בקפריסין.

קפריסין היא מדינה ים תיכונית המאופיינת בחופים חוליים, מי טורקיז ואקלים שטוף שמש. זהו גם ביתם של מספר אטרקציות תרבותיות והיסטוריות. תוכלו למצוא כמה מהחופים הטובים ביותר באזור הדרום-מערבי של האי. תוכלו למצוא גם מגוון פעילויות, כולל ספורט מים, צלילה, טיולי תרבות ופסטיבלי ג'אז.

לימסול היא העיר המרכזית של האי והיא גם מקום נהדר לשהות בו. יש בה מגוון רחב של מלונות ומסעדות, כמו גם חיי לילה תוססים. מוזיאון היין של לימסול שווה גם הוא ביקור, המציג את ההיסטוריה של ייצור היין בקפריסין.

פאפוס היא עיירת נופש פופולרית בקפריסין, במיוחד למשפחות. תוכלו למצוא כאן מגוון רחב של מלונות ודירות בשירות עצמי, כולל מלון ורוניקה (Veronica Hotel), הממוקם במרחק הליכה קצר מהכבישים הראשיים של פאפוס.

מקומות מומלצים בקפריסין

קניות בקפריסין

בין אם אתם מחפשים אופנת מעצבים יוקרתית, עבודות יד מקומיות או רקמה מסורתית, קפריסין היא יעד מצוין לקניות. ההיסטוריה העתיקה שלה היא תפאורה מושלמת לחוויית קנייה נהדרת.

המזכרות הפופולריות ביותר בקפריסין הן נחושת, סלים ארוגים, מוצרי עור ותכשיטים. כל אלה זמינים בקפריסין, ואתה יכול לקנות אותם בהרבה פחות ממה שהיית חוזר הביתה.

בקפריסין יש מגוון ייחודי של חנויות החל מרשתות אופנה יוקרתיות ועד בוטיקים קטנים. חלק מחנויות אלה ממוקמות בקניונים, בעוד שאחרות מציעות עבודות יד מקומיות ומוצרים מסורתיים.

ישנם גם שווקים גדולים וקטנים בהם תוכלו לרכוש מוצרים מקומיים. אם אתה לא רוצה ללכת לקניון, אתה יכול לדפדף בין החנויות בעיר העתיקה. יש גם חנויות מתנות בהן תוכלו למצוא מזכרות יוקרתיות.

בנוסף, לקפריסין יש תוויות ידידותיות לסביבה משלה. לשמני הזית של האי יש טעם ייחודי. היין העתיק ביותר בעולם זמין גם כן.

לקפריסאים יש משיכה חזקה לכיוון קניות. אם אתם רוצים לטעום מהמוצרים המקומיים, בקרו בשווקים ובבזארים המקומיים. אתה יכול לקנות תוצרת מקומית כמו עשבי תיבול, דבש ופירות.

הקניות הטובות ביותר בקפריסין כוללות קצת התמקחות. המחירים משתנים בהתאם למוצר, ליצרן ולמקום הרכישה. הזמן הטוב ביותר לקנות הוא בעונת ההנחות בקיץ. המחיר של מותגים מפורסמים הוא בדרך כלל נמוך יותר מאשר במדינות אחרות באירופה.

מסעדות

במהלך החופשה שלכם בקפריסין, תוכלו להתפנק עם בחירה עם מסעדות המספקות את כל הטעמים. מארוחות קפריסאיות מסורתיות ועד לארוחות בינלאומיות, תוכלו למצוא משהו לכל אחד.

אחת המנות הפופולריות ביותר בקפריסין היא מוסקה. זהו תבשיל ירקות אפוי העשוי משכבות של חציל, בצל ובשר. הוא מצופה ברוטב שמנת העשוי בעיקר מחמאה וגבינה.

מנה מסורתית נוספת היא אפלה. זוהי מנה בשרית עם כבש או חזיר. זה מוגש בדרך כלל עם סלט פטה.

מנה מסורתית נוספת היא שפטליה, שהיא נקניק קפריסאי עסיסי. הוא מוגש גם עם רוטב קינמון.

מנות דגים יש גם בשפע בקפריסין. מנות הדגים הטובות ביותר הן בדרך כלל בגריל. עם זאת, דגים בקפריסין אינו זול. אם אתה רוצה לנסות את המנה הזו, כנראה שתצטרך לבקר במסעדת חוף.

תוכלו גם למצוא מסעדות בינלאומיות רבות בערים הגדולות של קפריסין

בלימסול, למשל, תוכלו למצוא מספר מסעדות. תוכלו גם למצוא שפע של מקומות ליהנות.

קפריסין ידועה גם במבוך שלה. זוהי סדרה של מנות קטנות, שכל אחת מהן עשויה עם מרכיבים עונתיים. מבוך טיפוסי מורכב מכעשר מנות. מנות אלה מוגשות בדרך כלל ברצף, עם כמה מנות עיקריות.

מה היה לנו עד עכשיו?