מגזין לייף סטייל

רעיונות לקניית טבעת ליום נישואין

חושבים לקנות טבעת לבן הזוג שלכם ביום השנה שלכם? הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל. אתה יכול לבחור טבעת לפי אבן החן או הסגנון שלה. מתכת רצועות ואבני חן הם גם שיקולים חשובים. להקת חתונות מסורתית תהיה הסטנדרט, אבל יש גם מגוון של סגנונות לא מסורתיים זמינים. שקול לענוד טבעת שאינה מסורתית או שהטבעת לא תיראה נכון על ידו של בן הזוג שלך.

סמליות של טבעות יום השנה

טבעת יום נישואין היא מתנה סמלית המנציחה את אבני הדרך של מערכת היחסים שלכם. למרות שמסורתי להחליף טבעת אירוסין לכל יום נישואין, יש זוגות שמעדיפים לתת זה לזה סוגים שונים של טבעות על אבני הדרך של מערכת היחסים שלהם. סוגים אלה של טבעות הם לא רק סמליים אלא גם מעוררים, ומציעים שפע של משמעויות פוטנציאליות. אם אינך בטוח מה לתת לבן הזוג שלך ליום נישואין, הנה כמה רעיונות:

סמליות של טבעות יום נישואין – קל להבין מדוע טבעות הן סמליות. טבעת, כשהיא עונדת על ידי זוג, מסמלת את האהבה והמסירות הנצחית שלהם זה לזה. מכיוון שניתן לחדש טבעות בכל עת, הן מזכירות לנו את האהבה הנצחית שלנו. זו דרך יפה להנציח את האירוע! זה גם מזכיר לנו שהאהבה שלנו לא תיגמר לעולם. אנחנו אולי חושבים שטבעות הן רק סמליות, אבל הן מייצגות הרבה יותר.

הטבעת עצמה היא סמל למערכת היחסים שלנו. הוא מייצג את האהבה וההבטחה שלנו, ועשוי מחומר שלעולם לא יפגע. בנוסף, לטבעת זו אין סוף והיא מושלמת בצורתה העיגול, מה שהופך אותה לסמל ייחודי לאהבתנו. בעולם העתיק, הטבעת הייתה עשויה מברזל כדי לייצג את החוזק של נישואים. זהו סמל נצחי של אהבה ומחויבות, מה שהופך אותו למתנה המושלמת ליום נישואין.

הטבעת גם מזכירה לנו את הנדרים שלנו זה לזה. מעגל הוא סמל לאחדות ואהבה בלתי ניתנת לשבירה, שנותנת לנו את הכוח לכבד את המחויבויות שלנו. בנוסף, טבעות מזכירות לנו שנישואים הם מסע נצחי, ואינם יעד. האהבה שלנו מתפתחת כל הזמן, כך שאין סוף או התחלה. הטבעת מזכירה לנו להוקיר את הנדרים שלנו ולהפוך אותם לחזקים ומתמשכים עוד יותר.

סמליות של אבני חן

כאשר מדובר ברכישת טבעת יום נישואין, סמליות של אבני חן חשובה ביותר. בעוד ליהלומים, אבני אודם וספיר יש משמעויות שונות מאוד, לפנינים יש היסטוריה ארוכה ורומנטית, למרות שהן אבן הלידה של יוני. פנינים גם טובות לבריאות והן ידועות כמביאות מזל טוב. אודם, לעומת זאת, מסמל את התשוקה והאנרגיה הקשורים באדום. רובי נחשבת גם לבחירה טובה עבור זוגות החוגגים 40 שנות נישואים.

מבחינה היסטורית, אמטיסט נחשב כמייצג גן עדן וימשוך שגשוג ואושר ללובש אותו. אמטיסט הוא מגוון של קוורץ עם גוון סגול מדהים. חלק מהאבנים מטופלות לצמיתות כדי להוסיף צבע. אבן החן נקשרה גם לאהבה מכיוון שסנט ולנטיין ענד טבעת אמטיסט שעליה כתובה תמונה של קופידון.

בחירה קלאסית לטבעת יום נישואין היא רצועת זהב. זוהי הבחירה המסורתית ליום השנה הראשון והיא קלאסית נצחית. עם זאת, יש זוגות שמעדיפים לבחור טבעת במתכות תואמות. להקות זהב, למשל, נחשבות כמתנה מסורתית ליום השנה הראשון. אם אתה רוצה להיות יותר הרפתקני, נסה טבעת יהלום או טבעת פלטינה.

אבן חן נוספת המושלמת לטבעת יום נישואין היא יוליט. לאבן חן זו יש את היכולת הייחודית להציג צבעים שונים כשהיא מוארת מזוויות שונות. לפעמים אבן זו מוחלפת בטנזניט, אבל היא זולה יותר. מעניין, יוליט שימש את הוויקינגים כדי למצוא את השמש בימים מעוננים. זה נחשב גם לבחירה טובה ליום השנה העשרים וחמש.

סגנון הטבעת

אם מערכת היחסים שלך עברה עשור של שינויים, אז אולי אתה חושב לתת לבן הזוג שלך טבעת יום נישואין. בעוד הבחירה של הסגנון והחומר תלויה בך, יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון. חיתוך היהלום חשוב. יהלומים בעלי דרגות חיתוך נמוכות פחות נוצצים ומבריקים. ניקיון היהלום חשוב לא פחות. אמנם אינך צריך ללכת על דרגת הניקיון הגבוהה ביותר, אך חשוב שהאבנים ייראו נקיות וללא פגמים.

אתה יכול לבחור סגנון תואם אם לשותפים שלך יש להקות חתונה זהות. עם זאת, אם אתה מחפש סגנון אחר, אתה תמיד יכול לבחור טבעת עם הגדרות מנוגדות. על ידי ניגוד בין הלהקות, אתה יכול להדגיש את ההבדלים בין השותפים שלך, או להשלים את סט החתונה הקיים שלך. לא משנה באיזה סגנון תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שהטבעת שלכם תמיד תהיה אהובה. עם זאת, אם אתה חושב על סגנון ייחודי יותר, תרצה לחשוב על הטעם של בן הזוג שלך.

בחירת טבעת לפי שנה אינה מתאימה לכולם. למעשה, יש אנשים שאפילו לא רוצים לענוד את המתכת או האבן הקשורים לשנה מסוימת. עם זאת, יש הרבה אפשרויות לזוגות מודרניים המחפשים טבעות יום נישואין ייחודיות שמתאימות הן לאישיות והן להעדפות שלהם. אם אתה מחפש משהו ייחודי, אתה יכול ללכת על טופז ספיר או כחול.

אפשרות נוספת לטבעת יום השנה שלך היא ללכת מעבר לסוליטר הזהב והיהלומים המסורתי. זוג יכול גם לבחור לקנות חלקים נפרדים לכל עשור, ובסופו של דבר להפגיש את כולם בסביבה מותאמת אישית. סגנון שתי האבנים פופולרי גם ליום נישואין, שכן כל אבן מייצגת את העבר, ההווה והעתיד של האיחוד שלהם. יהלומים מתאימים גם לכל יום נישואין והם מסורתיים גם ליום השנה ה-15, ה-20 וה-30.

מטאל להקה

יש אינספור רעיונות לטבעת יום נישואין לנשים. אם אתה מחפש להעניק לאשתך מתנת יום נישואין ייחודית, אל תחפש רחוק יותר מיהלומים. האבנים הנוצצות הללו הן האולטימטיביות ברומנטיקה ואלגנטיות. בין אם אתה רוצה לחגוג את האיחוד שלך על ידי הענקת טבעת יובל יהלום לאשתך או פשוט רוצה לחגוג את יום השנה שלך עם להקה פשוטה, יש הרבה אפשרויות לבחירה. ללא קשר לתקציב שלך, אתה בטוח תמצא משהו מושלם עבור השותף שלך.

בעוד זהב הוא בחירה מסורתית עבור טבעות יום נישואין, אתה יכול גם לבחור מתכות אחרות, אבני חן וסגנונות אחרים. בעוד שהצעות מסורתיות ממליצות על יהלומים וזהב לבן בתור המתכות המובילות, אתה יכול לבחור כל שילוב שתרצה. אם בן הזוג מעדיף סוג מסוים של מתכת, אתה יכול לבחור טבעת בגוון אחר. בזמן שאתם עושים קניות, תוכלו גם לבחור טבעת בעלת ערך סנטימנטלי, כמו הצבע האהוב על בן/בת הזוג.

בעוד שגברים מסוימים מעדיפים סגנון מסורתי, אתה יכול לבחור במראה ובסגנון עכשוויים. טבעות הערמה הן לרוב זולות יותר וניתן לענוד אותן על ידי שני בני הזוג. אם אשתך אוהבת לענוד טבעות ערימה, כדאי לשקול לקנות טבעת עם אבן הלידה שלה. זוגות אחרים מעדיפים לערום טבעות עם מספר אבני חן, או פשוט לשמור את להקת יום השנה הבסיסית כדי שיוכלו להוסיף אבני חן אחרות ככל שהיחסים ביניהם גדלים.

כשאתם בוחרים טבעת יום נישואין, זכרו שהטבעת המושלמת היא כזו שמייצגת את מערכת היחסים שלכם. ייתכן שאשתך ביקשה במיוחד טבעת בסגנון מסוים, או שהיא הצביעה על מספר חנויות תכשיטים בעבר. אם אינך בטוח, עקוב אחר מסלול הרמז שלה ושאל אותה אם היא מעדיפה סגנון עכשווי יותר. בכל מקרה, היא תשמח לשמוע שחשבת עליה לפני שקנית לה טבעת.

עֲלוּת

קניית טבעת יום נישואין יכולה להיות הוצאה עצומה. עם זאת, אם בת הזוג שלך חובבת יהלומים, תוכל לקנות לה טבעת יהלומים משלוש אבנים שיש לה שני קראט יהלומים עגולים משובצים בלהקת זהב לבן 14 קראט. היא יכולה להשלים את טבעת הנישואין הנוכחית שלה או שהיא יכולה לקבל מראה שונה לחלוטין. טבעות יהלומים משלוש אבנים זמינות במידות טבעות 6.75 עד 8.5 וקמעונאות במחיר של כ-6300 דולר.

כאשר זוג מתחתן, הכספים שלהם מתחילים להתמזג. ייתכן שהם עדיין לא הגיעו לפוטנציאל ההשתכרות שלהם, אז הוצאת אלפי דולרים על טבעת עשויה להיות לא אופציה. חוץ מזה, רוב אנשי המקצוע הצעירים כבר נמצאים בחוב הלוואות לסטודנטים ורק מתחילים את הקריירה שלהם. בנוסף, ייתכן שיהיו להם רכישות גדולות אחרות בעתיד כמו בית או ירח דבש. עם זאת, יש לזכור תמיד את הערכים והתקציב של בני הזוג.

להקת נישואין וטבעת יום נישואין הם מתנה קלאסית לזוג

שני התכשיטים הללו נועדו לחגוג את תחילתו של פרק חדש בחיי הזוגיות. הם מזכירים לאדם האחר את האהבה והמחויבות שלו. בעוד את שתי הטבעות יש לענוד על אותה יד, ניתן לענוד את רצועת יום השנה על אצבע אחרת. עדיף לקנות טבעת עמידה למי שפעיל מאוד.

ישנן דרכים רבות להוזיל את העלות של רכישת טבעת יום נישואין. אתה יכול להתחיל בחיפוש אחר החומר של הטבעת. אתה יכול לבחור לקנות אותו בזהב 14 קראט או 18 קראט. אם אתה מחפש לחסוך קצת כסף, אתה יכול לנסות למכור את הטבעת לחנויות משכון. בדרך כלל, חנות תכשיטים או משכון ישלמו לך 50 סנט לדולר עבור גרוטאות זהב. אם אתה רוצה למכור את הטבעת, אייב מור יציע לך 75 סנט לדולר עבור גרוטאות הזהב.

מה היה לנו עד עכשיו?