מגזין לייף סטייל

סוגי בגדי ים וההבדלים ביניהם

מה ההבדל בין ביקיני לבגד ים?

ההבדל בין ביקיני לבגד ים הוא שהביקיני עשוי בדרך כלל משתי פיסות בד, שהן החלק העליון והתחתון. בגד הים, לעומת זאת, עשוי בדרך כלל מחתיכת בד אחת.

ביקיני הוא בגד ים שני חלקים המורכב בדרך כלל מחזייה עליונה ומתחתון. בגד ים הוא חלק אחד, בדרך כלל טנקיני, שאין לו חוט או ריפוד.

המילה ביקיני נמצאת בשימוש כ-65 שנה והפעם הראשונה בה נעשה שימוש ב-1946 על ידי המהנדס הצרפתי לואי רארד כדי לקרוא לבגד הים החדש שלו.
המילה בגד ים הייתה בשימוש כ-400 שנה והפעם הראשונה בה נעשה שימוש ב-1633 על ידי הפוריטני האנגלי ויליאם פאג'ט.

מחפשים עוד פרטים על סוגי בגדי ים וההבדלים ביניהם ? כנסו ל-

סוגי בגדי ים

בגדי ים נועדו לספק הגנה מפני השמש והמים, אך גם להיות אסתטיים.

בגדי הים הראשונים היו עשויים מצמר, כותנה או משי וצוידו בהם שרוכים במותניים.

בשנות ה-30, אדם בשם לואי רארד הציג סוג חדש של בגדי ים לנשים בשם ביקיני. הוא תוכנן עבור נשים שרצו יותר כיסוי מאשר בגדי ים מסורתיים המוצעים אך פחות משמלה מלאה. הביקיני נקרא על שם ביקיני אטול באוקיינוס השקט, בו התקיימו ניסויים בנשק גרעיני ב-1946.

בגדי ים מחלק אחד הם הסוג הפופולרי ביותר של בגדי ים לנשים. זוהי גם הבחירה הפופולרית ביותר לגברים.

החליפות מחלק אחד מגיעות בסגנונות שונים, מספורט ועד סקסי. הם זמינים במגוון בדים, מכותנה ועד ניילון ועד פוליאסטר ועוד. לחלקן יש חזיות מובנות ולחלקן אין.

סגנונות שונים של ביקיני

הביקיני בגזרה גבוהה הוא החושפני ביותר מבין שלושת הסוגים. הוא מציע כיסוי מינימלי של שדי האישה, והוא חושף את אזור הערווה של האישה. הביקיני הנמוך מכסה יותר משדיה של האישה, ואינו חושף את אזור הערווה שלה. הביקיני בעל הכיסוי המלא מספק גם רמת כיסוי גבוהה יותר מביקיני בגזרה נמוכה וגם פחות כיסוי מאשר בגזרה גבוהה.

חולצות ביקיני מגיעות בסגנונות שונים, כמו גזרה גבוהה, גזרה נמוכה וכיסוי מלא.

לביקיני בגזרה גבוהה יש בדרך כלל צורה משולשת עם תחתית צרה המכסה את הירך. בדרך כלל יש לו רצועות דקות והתאמה הדוקה סביב הצוואר. הביקיני בגזרה נמוכה דומה לביקיני בגזרה גבוהה אך הוא חושף יותר מהמותניים וגורם להן להיראות רזות יותר. סגנון הכיסוי המלא נועד לכסות יותר מהעור שלך ועדיין להיות סקסי.

סגנונות בגד ים לסוגי גוף מגוונים

הרבה אנשים מודאגים מהאופן שבו הם נראים בבגד ים. בגדי ים מגיעים בסגנונות וגזרות שונות שיכולים לגרום לך להרגיש בטוח יותר לגבי הגוף שלך.

הסוגים הנפוצים ביותר של בגדי ים שנשים לובשות הם ביקיני, חליפות מקשה אחת וטנקיני. יש גם גזרות אחרות כמו גזרת בנים, גזרת קפרי וכו'. צריך לבחור את הסגנון שהכי מחמיא למבנה הגוף וללכת על זה!

ישנם סגנונות רבים ושונים של בגדי ים לסוגי גוף שונים. לדוגמה, אם יש לך חזה גדול יותר, חליפה מחלק אחד עם חזייה מובנית עשויה להחמיא יותר. אם יש לך חזה קטן יותר, אולי תרצה לנסות חולצת ביקיני ותחתונים שנמכרים בנפרד.

סוגי גוף שונים ידרשו סגנונות תחתונים שונים כדי להרגיש בנוח כשהם הולכים לשחות. לדוגמה, אם יש לך ירכיים וירכיים רחבות יותר, תחתונים בגזרת רגל של בנים יכולים לעזור לאזן את הפרופורציות שלך ולהקל על ללבוש בגדי ים. אם הירכיים שלך מתחככות זו בזו כשאת לובשת תחתונים, נסה במקום זאת תחתונים בגזרת קפרי.

מה היה לנו עד עכשיו?