מגזין לייף סטייל

מלונות מומלצים בבודפשט

אם אתם רוצים לבלות קצת זמן בבודפשט אבל לא יודעים איפה להישאר, אל תחפשו רחוק יותר. להלן כמה המלצות: ה-PodmApp Lux הוא מלון מודרני עם כשרון מודרני, בעוד ש-Hotel Senator הוא חגיגה בארוקית לחושים. בנוסף להמלצות אלו, ישנם גם עשרות בתי מלון ובתי הארחה נוספים לבחירה. המשך לקרוא כדי לגלות על כל אחד מהם ולמה לצפות מהשהייה שלך.

מקום האירוח PodmApp Lux מציע אירוח בבודפשט

ממוקם ברובע 06. Terezvaros של בודפשט, PodmApp Lux הוא פחות מקילומטר מבזיליקת סנט סטפן. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל רחבי המלון, והאורחים יכולים גם ליהנות מהמיזוג של החדר. מלון זה בבודפשט מספק גם מטבח ואמצעים להכנת תה וקפה. המיטות מגיעות עם כריות פוך ומזרני כרית. מייבש שיער מסופק גם כן. נמל התעופה בודפשט פרנץ ליסט נמצא במרחק של כ-18 ק"מ משם.

מחירי החדרים והלינה במלון משתנים מאוד, ולכן קוד הנחה של PodmApp Lux נחוץ למטיילים. מלונות ומקומות לינה הם חלק חיוני בכל טיול. בין אם זה לחופשה או לנסיעת עסקים, המיקום, השירותים והמחיר חשובים. קופון PodmApp Lux יעזור לך למצוא את מקומות הלינה הטובים ביותר במחיר המשתלם ביותר.

ממוקם בלב בודפשט, PodmApp Lux מספק חדרי אירוח נוחים במרכז העיר. האורחים יכולים ליהנות מנוף של העיר מהחלונות שלהם, והם נמצאים בטווח של 200 מטרים מבית האופרה של בודפשט. המתקנים בחדר כוללים אינטרנט אלחוטי חינם, מיקרוגל וטלוויזיה. האורחים יכולים גם ליהנות מהמסעדה שבאתר, מסעדת Sir Lancelot Knights' ומדלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

PodmApp Lux מציעה אירוח בבודפשט לקבוצות, משפחות וזוגות. בנוסף למיקום המרכזי שלו, PodmApp Lux מציע אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, אחסון מזוודות ומזנון חטיפים. ארוחת בוקר חינם וארוחות אחרות זמינות על פי בקשה. כל חדר מעוצב באופן אינדיבידואלי עם חדר רחצה פרטי ושפע של אור טבעי. לחלופין, האורחים יכולים לשהות באכסניית Full Moon Design, שנמצאת במרחק של 450 מטרים מתחנת הרכבת ניוגאטי.

New York Palace הוא מלון מודרני

מלון ניו יורק פאלאס הוא מלון עכשווי במיקום מרכזי. מיקומו נמצא ליד אולם השוק המרכזי וכיכר ליסט פרנץ, שתיים מהאטרקציות האייקוניות ביותר של העיר. בקרבת מקום ישנן מספר אפשרויות מעניינות לסעודה, מרכז ספא עם בריכת הידרומסאז' ובר פיאנו עם מוזיקה חיה. המלון כולל ריהוט בסגנון איטלקי, נברשות מזכוכית מוראנו וטפטי משי. המלון נמצא במרחק הליכה מרחוב ואצי, כיכר החירות, ובזיליקת סנט סטפן ההיסטורית. יש גם חשמלית בקרבת מקום אם תרצו להגיע לאטרקציות האחרות של בודפשט.

מלון אננטרה ניו יורק פאלאס הוא מלון יוקרה בבודפשט

שעושה כבוד להיסטוריה העשירה של בודפשט. שוכן בשדרות הגדולות, הוא משדר זוהר וקסם מהעולם הישן. הוא חלק מרשת Anantara Hotels, Resorts & Spas, ואמור להיפתח מחדש באביב 2022. זהו מקום נפלא לזוגות לחוות את הטוב משני העולמות וליהנות משהייה יוקרתית.

ארמון ניו יורק נבנה במקור בשנת 1894 כמטה ההונגרי של חברת ביטוח החיים בניו יורק, ונפתח כמלון יוקרתי בשנת 1921. למלון יש לובי מפואר משיש, כולל בית הקפה ניו יורק המפורסם בעולם. כל חדר מתהדר בגימורים משובחים ובנברשות, וכולל גישה לספא קטן. המחירים בארמון ניו יורק דומים לאלה של נכסי יוקרה אחרים בבודפשט.

קפה ניו יורק הוא מקום מפואר בן שתי קומות שהיה פעם סלון לגדולי האמנים בבודפשט. התקרות המעוטרות והעיצוב הזהוב שלו מוסיפים לשפע של החלל. הבר האלגנטי מתגאה במוזיקת ​​פסנתר חיה. ארוחת הבוקר ב-New York Palace Cafe אינה כלולה במחירי החדרים, אך היא יקרה מאוד בהשוואה לארוחות בוקר אחרות באזור. מנת הסלמון המעושן והריזוטו דלעת עוף מטוגן פופולריים במיוחד. בית הקפה של ניו יורק משקיף על העיר היפה.

מלון סנטור הוא מלון מודרני

מקום האירוח סנטור אפרטמנטס ממוקם בלב בודפשט, ומציע אינטרנט אלחוטי חינם ומיזוג אוויר בכל חדר. המלון נמצא במרחק הליכה ממספר אטרקציות, לרבות בית הכנסת ברחוב דוהאני. ממוקם במרכז ההיסטורי של אגר, זה גם ליד תחנת רכבת תחתית. דירות סנטור מספקות לאורחים מיזוג אוויר ובקרת אקלים, יחד עם עיצוב נעים. האורחים יכולים לבקש ארוחות בוקר, המוגשות במסעדה שבאתר.

ממוקם באזור מסחרי בצד פשט של הדנובה, מלון סנטור מציע חדרי אירוח מודרניים ליד גשר השלשלאות, דנוביו ופרלמנט בודפשט. הנכס נפתח בשנת 2009 ומאז עבר שיפוץ. נכון לעכשיו, לסנאטור יש בסך הכל 47 חדרים. ממוקם ליד בזיליקת סנט סטפן, המלון הוא גם מקום מצוין למשפחות.

מלון סנטור אפרטמנטס בודפשט

ממוקם ליד מרכז העיר, ומציע חניה חינם לאורחי המלון. המלון נמצא גם במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי בודפשט פרנץ ליסט. מיקום זה הופך את Senator Apartments לאופציה המשתלמת ביותר עבור נסיעה למרכז העיר. דירות סנטור מקבלים כלבים ורוב חיות המחמד האחרות, וזמני הצ'ק-אין והאאוט הם בדרך כלל בסביבות 15:00 ו-11:00 לפנות בוקר.

מלון זה ממוקם ברובע המדרחוב של Heviz, במרחק של 5 דקות הליכה מהאגם של העיר ומציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון. הוא ממוקם במרחק צעדים ספורים ממרכז הירידים של בודפשט ומבית האופרה הממלכתי. מלון זה אינו מפואר במיוחד, ומחיריו מתחילים ב-15 יורו לאדם ללילה. האורחים צריכים לבדוק את הקיבולת של חדרים בודדים בעת ביצוע ההזמנה. הם יכולים לצפות לשלם 20 יורו עבור ארוחת בוקר ללילה אם הם נשארים שלושה לילות.

מה היה לנו עד עכשיו?