מגזין לייף סטייל

כיצד לבחור חברת ניקיון משרדים

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני הזמנת חברת ניקיון מסחרית, ביניהם גובה הביטוח שהעסק נושא ורמת הניסיון וההכשרה של עובדיו. כדאי לבקש הוכחת ביטוח ולהקפיד לבקש לראות תגמול עובד או תעודות ביטוח כלליות. עדיף לחפש חברה שמעסיקה עובדים קבועים המחזיקים בביטוח אחריות ופציעות, שכן זה יגן עליך ועל משרדך. לבסוף, הקפידו לבדוק את רישיון העסק של החברה לפני חתימה על חוזים עם חברת ניקיון.

10 טיפים לשכירת חברת ניקיון מסחרית אמינה

ישנן דרכים רבות למצוא חברת ניקיון מסחרית אמינה. בדיקת ביקורות מקוונות היא התחלה טובה, אבל חשוב באותה מידה לדבר עם לקוחות קודמים או לבקש הפניות. קריאת ביקורות מקוונות היא דבר אחד, אבל דיבור עם לקוחות לשעבר ייתן לך דיווחים ממקור ראשון על עבודתם ועל מידת שביעות הרצון שלהם מהשירותים שלהם. אחרי הכל, אתה שוכר חברה שתטפל בעסק שלך, אז אתה צריך לוודא שאתה שוכר חברה אמינה.

בבחירת חברת ניקיון מסחרית

ודאו שאתם בוחרים חברה המציעה רשימה מקיפה של שירותים. ערכו רשימה של מה שאתם צריכים והשוו כל חברה בהתאם. חברה עם מגוון רחב של שירותים עשויה לספק עבודה באיכות גבוהה. בנוסף, חפשו חברה עם היסטוריה ארוכה בתחום. זה מצביע על כך שיש להם את הניסיון הדרוש להתמודדות עם פרויקטים קשים. בנוסף, בקשו לראות הוכחות לביטוח ורישיונות. החברה צריכה להיות מורשית ומבוטחת לעשות עסקים במדינה בה אתה חי ועובד.

כדאי גם לבדוק את לוח הזמנים שלהם. חברת הניקיון צריכה להיות מסוגלת לעמוד בלוח זמנים ולוודא שלא יתרחשו הפתעות. הם צריכים להיות מסוגלים לספק לוח זמנים מפורט ולהודיע ​​לך מבעוד מועד מתי הם מתכננים לבצע כל משימה. באופן אידיאלי, לוח הזמנים צריך להיות גמיש מספיק כדי להתאים לצרכים שלך, כל עוד זה סביר עבור החברה. יתרה מכך, חברה אמינה תספק לכם תיאור כתוב של התהליך שלה ותסביר בדיוק כיצד היא מתכננת לנקות את המשרד שלכם.

לבסוף, תמיד עדיף להשוות מחירים ואיכות. על ידי כך, אתה יכול בקלות לרשום מומחי ניקיון חסרי ניסיון ולהעסיק מנקים ישרים. כך, מובטח לכם שירות ניקיון מהשורה הראשונה במחיר נמוך. כמה דקות שהושקעו במחקר יסודי יבטיחו מערכת יחסים ארוכת טווח עם חברת ניקיון מסחרית איכותית. זה יחסוך לך כסף וזמן.

הוכחת ביטוח

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לחפש בחברת ניקיון משרדים הוא הוכחת הביטוח שלהם. אתה יכול להימנע מבעיות אם החברה שאתה שוכר פעילה כבר זמן מה. זה יכול גם אומר שהעובדים שלהם מבוטחים במלואם מפני תאונות כלשהן. אם אתם רוצים לשכור חברת ניקיון משרדים, בדקו ביטוח לפני שאתם בוחרים בהם. יתרה מכך, כדאי לבדוק את האישורים של הצוות. ודא שלשירות ניקיון משרדים יש עובדים קבועים במשרה מלאה, מכיוון שהם נוטים יותר להבין את הדרישות שלך.

דבר נוסף שצריך לחפש הוא הוכחת ביטוח. חברות ניקיון משרדים רבות ישמחו לספק את התיעוד הזה. ככלל, לחברות ניקיון משרדים כדאי שיהיה ביטוח אחריות וביטוח פיצויי עובדים. אתה יכול גם לחפש ביקורות על חברת ניקיון משרדים מסוימת באתרי ביקורת שונים כמו Yelp ו-LinkedIn. שימוש באתרי סקירה ספציפיים לתעשייה מועיל גם כן. בקשו הפניות מלקוחות קודמים. חברת ניקיון משרדים טובה תשמח לתת לכם הפניות.

מלבד ביטוח, כדאי גם לחפש הוכחות לרישיון ורישיון. האחרון חשוב במיוחד עבור עסק קטן, כי אתה לא יכול להיות בטוח מי הולך לנקות את המשרד שלך. למרות שזו עשויה להיראות כמו נקודה טריוויאלית, היא חשובה. פנייה מחברת ניקיון למסמכים אלו תספק לכם שקט נפשי. אם אתה שוכר חברת ניקיון מסחרית ללא הוכחת רישוי או ביטוח, אתה עלול לסכן את העסק שלך.

היבט נוסף בביטוח שכדאי לחפש בבחירת חברת ניקיון משרדים הוא העובדים. עובדי החברה צריכים לעבור הכשרה ובדיקה מתאימה. הם צריכים להיות אמינים ואמינים. בקשו הפניות ובדקו את הניסיון שלהם. ודא שיש להם ביטוח אחריות ותאונות. זה יגן עליך ועל החברה במקרה שמשהו ישתבש. אם חברת ניקיון אינה מבצעת ביטוח אחריות, אתה עלול להעמיד את עצמך בסיכון להיקרע.

ניסיון

אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור את חברת ניקיון המשרדים הטובה ביותר היא לבקש הפניות. וודאו כי לחברה יש רקורד מוכח במתן שירותי ניקיון מצוינים. הקפד לשאול על ההכשרה והניסיון שלהם. ודא שאתה מקבל תרשים תהליכים לפני שכירת שירות ניקיון משרדים. במקרים מסוימים, נדרש ניקיון מיוחד עבור הענף שלך, וחברה עם ציוד מיוחד היא אפשרות טובה יותר מאשר סוכנות זולה.

בקש תמיד הפניות. בעוד שחלק מחברות ניקיון משרדים מציעות רשימה של לקוחות קודמים, אתה לא צריך להסתכל רק על שירות הלקוחות שלהם. בדוק את המוניטין של החברה על ידי התקשרות ללקוחות עבר. תוכלו לשאול אותם מספר שאלות לגבי אופן ביצוע השירות, עד כמה העובדים מקצועיים והאם היו להם בעיות בשירות או לא. חברה שפועלת שנים רבות תוכל לפתח מערכות ולטפל בבעיות לא צפויות.

קחו בחשבון את מחויבות הזמן של כל שירות ניקיון משרדים. חברות רבות נוקטות בגישה חד-משמעית לניקיון, שאולי אינה מתאימה לחלל שלכם. כדי למצוא את חברת ניקיון המשרדים המתאימה לצרכים שלך, הקשיבו להמלצותיה וחשבו על ההיסטוריה שלה. אם אתה רוצה שהמשרד שלך ייראה נהדר וירגיש בריא, Square Feat מציעה שירותי ניקיון מותאמים אישית למתקנים שונים. ואם הם מוכנים לעקוף את לוח הזמנים שלך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהם ידאגו שהסביבה של העסק שלך תישאר סניטרית ורעננה.

עלות שירות ניקיון משרדים צריכה להיות שיקול בעת בחירת חברה. חברה זולה אולי זולה יותר, אבל היא עשויה לכסות רק את היסודות. הדבר עשוי לתת תחושת ניקיון זמנית, אך ייתכן שהחברה לא תבצע את המשימות הגוזלות יותר זמן. בחירה בחברה עם רקורד מוכח תחסוך לך כסף בטווח הארוך. אין דבר יותר גרוע ממשרד מלוכלך. חברה שדואגת לניקיון המשרד שלכם תהיה שווה זהב.

תַקצִיב

כאשר בוחרים חברת ניקיון משרדים, יש לקחת בחשבון מספר גורמים. חברת הניקיון חייבת להיות מסוגלת לספק את השירותים הדרושים לכם, מבלי לחרוג מהתקציב. כמו כן צריכה להיות לו טכנולוגיית ניקוי מתקדמת. אם מדובר בחברה חדשה, הקפד לבדוק את הפניות שלה ולקבל מושג מה התעריפים שלה. חברה המשתמשת בטכנולוגיית ניקוי מתקדמת אמורה להיות מסוגלת להציע לכם מגוון רחב של שירותים, לרבות ניקוי עמוק וחיטוי.

חברה המציעה חבילות מותאמות אישית היא אפשרות טובה אם התקציב שלך מוגבל. ודא שהחברה פועלת לפי לוח הזמנים שלך וגמישה מספיק כדי לענות על הצרכים שלך. אתה יכול גם לנהל משא ומתן על התקציב שלך עם החברה. רצוי לבחור חברת ניקיון משרדים לאט לאט כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לה את האנשים הנכונים לנקות את המשרד שלכם כמו שצריך. בנוסף לפגישה עם העובדים שלהם, אתה יכול לבקש הדגמה לפני העסקתם.

בחירת החברה הנכונה לטפל בצרכי הניקיון שלך היא קריטית להצלחת העסק שלך. אתה לא רוצה שהחברה תיכנס ביום הלא נכון או שתתעלם מביצוע עבודה יסודית. בחר אחד שישמור על המשרד שלך באופן קבוע ויהיה לו את הציוד המתאים לביצוע העבודה. החברה צריכה להיות גמישה מספיק כדי להכיל שינויים של הרגע האחרון בעסק שלך. לבסוף, ודא שחברת ניקיון המשרדים אמינה ושקל לתקשר איתה.

אמנם חשוב לקחת בחשבון את המחיר

אבל אתה צריך לשקול גם את איכות השירותים שאתה מקבל. חשוב להעסיק חברה בעלת ניסיון ואינה יקרה. כך תקבלו את השירות הטוב ביותר עבור כספכם. אם החברה שתבחר לא יכולה לעמוד ביעדים הללו, אולי כדאי לשקול לשכור מנקי בית. מלבד ביצוע העבודה מהר יותר, אתה יכול לשלוט כיצד היא מתבצעת.

לפני שבוחרים חברת ניקיון משרדים, קחו בחשבון את התקציב שלכם. לעסקים רבים יש תקציב ספציפי לשירות. כדאי לבחור באחד שמציע את השירותים הדרושים לכם תוך שמירה על התקציב שהגדרתם. הקפד לבקש הצעות מחיר מכמה חברות לפני קבלת החלטה סופית. על ידי כך תדע אילו חברות הכי משתלמות ויכולות למלא את כל צרכי הניקיון שלך. גם מיקום המשרד חשוב.

מה היה לנו עד עכשיו?