מגזין לייף סטייל

11 טיפים לחיים טובים ומאושרים

יש מיליון תזכורות שאנחנו צריכים להיות מאושרים אבל רק אנחנו יכולים להיות באמת מאושרים. שמירה על התזכורות הללו לפנינו יכולה לעזור לנו להבין שאיננו זקוקים לאישור של אף אחד אחר כדי להרגיש טוב. התמקדות באושר שלך היא הדרך הטובה ביותר לגרום לעצמך להרגיש טוב. כמו כן, הראה לאהוביך כמה אכפת לך מבלי לצפות לתמורה. אין הרגשה טובה יותר מלראות מישהו שמח.

להיות נחמד לעצמך

להיות אדיב לעצמך זה חשוב כמו להיות אדיב לאחרים. זה יכול לעזור לך לראות בטעויות שלך הזדמנויות ללמוד, לנסות דברים חדשים ולחזק את הביטחון שלך. עם זאת, זה יכול גם להיות לא מועיל. עדיף להימנע מלהשיג מטרות לא מציאותיות כי זה רק יגרום לך להרגיש רע עם עצמך. במקום זאת, הציבו יעדים ברי השגה וערכו שינויים קטנים בחייכם. כך תוכלו לבנות חיים בריאים ומאוזנים.

תסלח לעצמך. סלח לאחרים ולעצמך על טעויות העבר. זה הזמן לשים מאחורי טינות העבר ולאמץ את הייחודיות שלך. כמו כן, התאמן באופן קבוע כדי לשמור על הגוף שלך בריא ושמח. אתה יכול לעלות ולרדת במדרגות, לדווש תוך כדי צפייה בטלוויזיה או לרקוד לצלילי מוזיקה. תופתעו לגלות כמה פעילות גופנית תקבלו על ידי ביצוע הדברים הקטנים האלה. אפילו התרגיל הקטן ביותר יגרום לך להרגיש טוב יותר ולהעלות את רמת האנרגיה שלך.

להיות נחמד לעצמך. להיות אדיב לעצמך יכול לשנות את הכימיה של המוח שלך ולהפחית את רמות הלחץ. היתרונות הם רבים, ותופתעו לגלות כמה מהר החיים שלכם משתנים. אז פנו זמן לטפל בעצמכם טוב וליהנות מהחיים! אתה תהיה מאושר יותר בסופו של דבר! כשאתה אדיב לעצמך, זה יופיע במעשיך. כשאתה אדיב לעצמך, אתה תרגיש טוב יותר עם עצמך, מה שיעזור לך לעשות יותר למען אחרים.

הקשב למערכת ההנחיה הפנימית שלך

ישנן סיבות רבות להקשיב למערכת ההנחיה הפנימית שלך. האחת היא לעזור לך להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בקלות ובהגשמה. הוא יודע מה אתה רוצה ואיך אתה רוצה להשיג את זה. זה מנחה אותך לחיים שאתה יכול להיות גאה בהם. זה תהליך קסום! אם אתה רוצה חיים טובים ומאושרים, אתה צריך להקשיב למערכת ההנחיה הפנימית שלך ולקבל את ההחלטות על פיה.

אם אינך שומע את הקול המנחה הפנימי שלך, סביר להניח שאתה סובל מקונפליקט פנימי כלשהו. כדי להפיק את המרב מהקול הפנימי שלך, עליך ללמוד לזהות ולטפח אותו. על ידי כך, תקבל כוח והדרכה רוחנית. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לכוון את ההדרכה הפנימית שלך מבלי להשתמש במטוטלות או קריסטלים.

כאשר אתה מקשיב למצפן הפנימי שלך, אתה צריך לשים לב לרגשות שלך. הרגשות שלך אומרים לך לאיזה כיוון אתה צריך לקחת בחייך. רגשות עוברים את טווח הייאוש לאושר. אתה לא רוצה לעשות שינויים דרסטיים. בחר מחשבות שמרגישות טוב יותר במקום לדאוג איך אחרים יגיבו אליך. ככל שאתה מכוון יותר להדרכה הפנימית שלך, כך היא הופכת אוטומטית וטבעי.

שנה את העבודה שלך

בין אם אתה עובד בעבודה ללא מוצא או בעבודה שלא גורמת לך להרגיש מאושר, אתה צריך לשנות את העבודה שלך אם זה גורם לך ללחץ. קריירה שאתה שונא תגרום לך להיות אומלל, והיא רק תוביל ליותר מתח ודיכאון. שנה את עבודתך לחיים טובים ומאושרים, ותיהנה ממנה יותר. אבל איך עושים את זה? ראשית, שאל את עצמך שלוש שאלות: מהם הצרכים, הרצונות וסדרי העדיפויות שלך? לאחר שענית על שאלות אלו, תוכל להתחיל לחפש עבודה חדשה.

האם אתה אומלל בעבודה שלך?

האם זה רק בגלל שאתה מקבל תלוש משכורת? האם אתה מרגיש שאתה מבזבז את הפוטנציאל שלך? האם אתה עמוס יותר מדי ושרוף? אם התשובה היא כן, כנראה שאתה מרגיש כך כבר זמן מה. אולי תוכל להצדיק את הישארותך בעבודה עם תלוש המשכורת שלך, אבל הגיע הזמן לעשות משהו אחר.

אם אין לך אנרגיה, כנראה שאתה בעבודה הלא נכונה. האימה שלך ביום ראשון בערב היא סימן שאתה בקריירה הלא נכונה. עדיף לשנות את העבודה שלך אם אתה לא יכול לצפות לזה. אין דבר גרוע יותר מלצאת לעבודה ולפחד מערבי ראשון. אתה תמצא סיפוק ואושר בעשיית משהו שאתה אוהב. ואם אתה שונא את העבודה שלך, אתה מבזבז את הזמן והכסף שלך.

לבלות זמן עם אנשים שזקוקים לזה

במחקר שנערך לאחרונה, חוקרים מצאו שאנשים שמבלים זמן משמעותי ביחד מאושרים ובריאים יותר. למעשה, סבירות גבוהה יותר שבילוי עם חברים ובני משפחה יביא לחיבור או הסכם חדש. יתרה מכך, אנשים שמבלים זמן עם אנשים שאכפת להם מהם נוטים יותר להרגיש מאושרים מאשר אלה שמבודדים יותר. בילוי עם אנשים שזקוקים לך הוא השקעה באושר ובבריאות שלך.

שמירה על יחסים קרובים עם המשפחה שלך חיונית לרווחתך הנפשית. זה לא רק משפר את מערכת היחסים שלך עם יקיריכם, אלא גם תיהנה מהזמנים הטובים שיבואו בהכרח. אתה גם תרגיש טוב יותר בטווח הארוך, גם כשהדברים לא הולכים לפי התוכנית. עם זאת, חשוב גם לבלות זמן לבד. אם תבלה עם בני משפחה, זו תהיה דרך טובה לחדש את הקשר עם יקיריכם.

קבל שהרבה דברים אינם בשליטתך

כדי לקבל חיים טובים ומאושרים, עליך ללמוד לקבל שהרבה דברים אינם בשליטתך. אנשים רבים נאבקים עם הרעיון הזה, אבל למעשה זו דרך מצוינת להתמודד עם מצבים לא רצויים. דברים כמו תנועה, מזג האוויר ובני משפחה קשים נמצאים לעתים קרובות מחוץ לשליטתנו, ואיננו יכולים לעשות דבר בנידון. אנחנו מרגישים מתוסכלים, כועסים או עצובים כשאיננו מסוגלים לשלוט במה שקורה לנו.

יש אנשים חיוביים סביבך

קיום אנשים חיוביים בחייך חיוני לשמירה על חשיבה חיובית. הם רואים את הטוב בחיים ומציעים נקודות מבט מעצימות על בעיות. אנשים חיוביים מוסיפים ערך לחיינו ומעלים את מצב הרוח שלנו. הם מעודדים אותנו לקחת את השור בקרניו ולעבור מצבים קשים. הם משפיעים על דפוסי החשיבה החיוביים שלנו, אשר בתורם עוזרים לנו לשפר את השקפת החיים שלנו, את היחס כלפי אחרים ואת רמות הלחץ הכלליות. הם גם משקפים תנודות חיוביות בחזרה אלינו, משפרים את הרווחה שלנו.

אנשים חיוביים מעודדים בנו התנהגות חיובית

אנשים חיוביים משפרים את הבריאות, האושר, ההצלחה ומערכות היחסים שלנו. הם עוזרים לנו להתגבר על מתח וליצור חיים מספקים יותר.
בנוסף לכך, אנשים חיוביים גם הופכים אותנו ליותר פתוחים ונגישים, מה שבתורו עוזר לנו לחיות חיים טובים יותר.
הם הופכים אותנו פתוחים יותר לחוויות ואתגרים חדשים.
אנשים חיוביים מעודדים גם חשיבה חיובית. אנשים אלה יעזרו לנו לשמור על ההשקפה החיובית שלנו ויעזרו לנו להישאר פיכחים.

מחקר הראה שמי שחי בטווח של מייל מאדם מאושר מגדיל את האושר של עצמם ב-25%. זה מראה שחיוני להקיף את עצמך באנשים שחולקים את הערכים שלך ומעוררים אותך להגיע ליעדים שלך. אם אתה מרגיש נמוך, התקשר לחבר שהוא אופטימי ומרומם. המוח שלך משקף רגשות של אנשים אחרים. בכך שאתה עוזר למישהו אחר, אתה עוזר לעצמך ומשפר את האושר שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?